Przejęcie nieruchomości od poprzedniej firmy zarządzającej, zabezpieczenie środków finansowych zgromadzonych na kontach Wspólnoty, zabezpieczenie dokumentacji – koszt wliczony w stawkę za zarządzania.
W razie konieczności sprawdzimy wszystkie wydatki nieruchomości oraz zwrócimy się o zwrot nieusprawiedliwionych lub wątpliwych wydatków nawet poprzez drogę sądową.
Administrowanie i doradztwo – koszt wliczony w stawkę za zarządzanie.
Obsługa techniczna i bieżąca – koszt wliczony w stawkę za zarządzaniem.
Obsługa księgowa i prawna, w tym windykacja – koszt wliczony w stawkę za zarządzanie. Koszty sądowej windykacji ponosi wspólnota. Zarządca ponosi wszystkie koszty do postępowania sądowego związane z windykacją.
Zabezpieczenie usług i dostaw zewnętrznych – koszt ponosi Nasz Zarządca. Większe wydatki związane z naprawami i remontami rozliczane są poprzez Normę według cenników EKOCENBUD – zgodnie z kosztorysami ofertowymi.
Dyżury/pomoc 24h oraz stałe spotkania na nieruchomości – do ustalenia terminy, usługa nie jest dodatkowo płatna.
Usługi online:
zgłaszanie usterek przez program iMieszkaniec.pl – koszt ponosi Nasz Zarządca,
dostęp do e-kartoteki programu Weles3 – koszt ponosi Nasz Zarządca,